my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Bertunang

Tempohari tak sempat nak upload gambar majlis pertunangan anak saudara. Majlis berjalan dengan lancar disertai doa selamat oleh ustaz ditempat kami. Dihidangkan soto ayam, karipap sadin, pemanis mulut dan lain2.
Dia orang ni (keluarga ku la....) kalau pasal makan memang tak tolak, tak rugi jemput kerumah. Siap sound.........nak keluar gambar kat blog, keluar la.......tak kisah......huhu....saje nak glamer.....

Anak saudara ku yang bertunang tempohari dikelilingi sebahagian drp sepupu-sepupunya. Siksa nak suruh dia bergambar, lepas tu suka buat muka herot sana, herot sini..........

Hemm....dah nak kahwin dah anak saudara ku..........tak sangka, kecik2 dulu aku dukung dan jaga (masa tu takde kerja), dah nak berbini rupanya!!



Barang2 hantaran anak saudara ku, maknya yang buat sendiri. Rajin betul, kalau aku memang tak sanggup. Mana nak masak, mana nak uruskan barang2 hantaran lagi.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)