my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Jumpa teman baik suami

Pagi, kami ke uitm kerana makcik nak jumpa anaknya. Terpaksalah ikut sebab kami tak tahu jalan di KK ni. Baru aku terasa panas terik di sini. Betul kata abang ipar ku, di KK cuaca lebih terik dari KL. Mungkin berdekatan dengan laut, angin laut memang berbahang.

Hati tertarik melihat keindahan tepi laut (tak tau lagi nama tempat) juga kelihatan kapal-kapal berlabuh. Mungkin akan jadi tempat kami bersantai satu hari nanti.

Petang, kami ke One Borneo, janji dengan budak2 tu nak main di playground kat sana sambil aku dan suami berjumpa dengan teman lama dia semasa di universiti. Saat bertemu memang menggembirakan dan terasa lucu juga kerana aku terpaksa pasang telinga betul2 bila berbual dengan dia. Loghat sabah yang pekat buatkan aku pening dan kekadang aku biarkan saja mereka bersembang. Sekali sekala aku tumpang gelak (mana yg aku faham). Macam-macam cerita yang keluar dan berbagai perancangan mereka berdua.

Ok......nanti sambung lagi.......nak sarapan dulu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)