my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Harap-harap berhasil

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Terima kasih pada teman2 yang sudi komen setiap entry pb. Maaf kalau menyusahkan jika tak dapat tinggal jejak kat shout box lagi sebab pb dah padam untuk sementara ni. Kadang2 tu yang bukan2 je singgah, nanti kalau mood pb dah ok, pb letak balik ye!

Hari ni pb dah dapat apa yang pb inginkan dari minggu lepas. 'SABUN PELANGSING' yang teringin la sangat pb mencubanya. Tengok pada testimoni dari blog KAK FASH, macam bagus je sabun ni. Beli 3 ketul dengan harga RM36/ boleh pakai sebulan kot? Harap2 hubby tak 'join' sama cilok sabun pb ni. Dia pun nampak gaya macam teringin nak kurus tu......


Hubby masuk duit ke MB hari Ahad malam, pagi Selasa dah sampai. Cepat dan pantas Kak Fash buat kerja dia. Hubby kata, orang bisnes macam tu ler......
Jadi hari ni, bermula la segmen menggosok sabun ke badan yang berselulit dengan harapan akan berhasil satu hari nanti.

Kalau boleh, dari potongan macam ni......


Jadi comel sikit macam ni......



hehe...nak macam yang tengah 'hot' sekarang ni, siapa lagi? Soffiya atau Tiz Zakiah atau Yaya....(pinjam ye Tiz gambar awak yang comel tu)

Ada juga dalam masa yang sama pb amalkan minum air Bio Trifa oleh Winnie Beauty. Campuran lemon dan serbuk klorofil, takde rasa apa pun. Macam minum air sayuran yang di blend. Anak pb tanya, ibu minum air sayur ke?? Kalau tengok kaler hijau tu, memang tak lalu la nak telan tapi sebab dah 3 hari ni kita orang amalkan, rasa biasa pula.

Orang kata, usaha tangga kejayaan kan? Apa lagi? kita usahaaaaa..........sampai berhasil!!


2 ulasan:

  1. insyaALLAH..usaha tangga kejayaan..chayyok2..sy pn azam benda yg sama jgk..lepas kawen bdn makin naik jer..=)

    BalasPadam
  2. kalau rajin, insyaAllah semua menjadi kan?

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)