my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

video 'Marilah' yang mengghairahkan!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Aku baru nak komen pasal video Prema Yin yang mengghairahkan di youtube. Rupanya Abg Nara kita dah buat entry tentang video yang di arahkan oleh Gambit Saifullah dan Umair Mohamed. Aku memang minat dengan Gambit ni (minat lakonan je tau, bukan minat rupa) Tapi bila tengok hasil kerja yang tak melambangkan cara hidup rakyat Malaysia, rasa kecewa juga.

Pelakon lelakinya pula si Shah Jezle (sorry la kalau salah eja nama dia ni, aku memang tak berapa nak ambil tau sangat pasal mamat ni) Mungkin Gambit tu rakan seperjuangan dia, jadi dia terima bulat2 apa yang di arahkan, agaknya la..........tak sesuai la video macam ni.......seolah2 nak suruh orang 'berxxxx' je? Tak boleh salahkan penonton kalau berfikiran negatif sebab sah-sah jalan ceritanya agak lucah.

Siapa2 nak tengok, boleh pergi blog beautiful nara. Lepas tu fikir-fikirkanlah, sesuai tak ditonton oleh mak bapak kita? Mau tutup muka rasanya!!


nota aku: apalah nak jadi dengan artis kita ye? dah AMERIKA sangat tu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)