my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Segmen : Cenderahati Dari PCL n MamaDiana

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

PCL dan Mamadiana nak bagi cenderhati, aku nak join la......senang je...aku pun dah masak pagi tadi. Boleh ngadap komputer kejap.


PCL dan Mama Diana, akak suka entry ni....http://villakejora.blogspot.com/2011/05/supprise-dan-tauladan.html sebab ada lucu, suspen dan pengajaran.

Itu saja, senang kan? Agak2 apa cenderhati yang nak diberi tu? Siapa2 nak join, boleh la klik blog mereka sebab mereka berdua ni peramah orangnya...hehe....ayat macam bodek je kan...

3 ulasan:

  1. dapat hadiah apa?


    jom baca dan komen Andainya lelaki tahu..


    hehehe.. nk jugAK

    BalasPadam
  2. dapat hadiah apa?


    jom baca dan komen Andainya lelaki tahu..


    hehehe.. nk jugAK

    BalasPadam
  3. salam, Tq sudi join segmen ni...kalau rezeki menyebelahi anda ..tggu hadiahnya nanti..akan diumumkan secepat mungkin...PCL baru je balik dari bercuti di kpg.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)