my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Putih....biru mata hitam ku!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Sebenarnya ini entry wordless wednesday tapi punya la mengong brokbeng ni, tergendala seharian tu. Nak tayang si Putih ni, jumpa kat rumah pb berurut. Bukan main manja lagi, terpejam2 mata dia bila ambik gambar sampai tak nampak anak matanya yang biru tu......

Pb urut tumit kaki kiri yang sakitnya melampau. Setiap kali memijak lantai selepas bangun dari duduk, pasti menyakitkan. Bila dah bergerak banyak, baru ok. Makcik tu kata, urat pb 'bersimpul'.....hehe....




13 ulasan:

  1. alooooo...comelnyer...ada stokin lagi...cium sikit!!! hehehe

    BalasPadam
  2. kucing tu pakai stokin! haha

    BalasPadam
  3. Comelnya awak meoww! Hehehe...

    Kak, urat simpul tu mmg berkait rapat sgt dgn angin kan?

    BalasPadam
  4. salam kak zana..nak tau rahsia tak, Liza sebenarnya kan tkt kan kucing, kalau jumpa kucing mmg akan jd masalah besar kat Liza....eeeeee takutttt

    BalasPadam
  5. @Nora Shahaira:
    ishhh...bukannn...akak pergi berurut.

    BalasPadam
  6. @Pok Amai-Amai:
    makcik tu kata akak bnyk angin...hehe..

    BalasPadam
  7. @Liza:
    wslm...hehe..ramai yg mcm tu. dulu pun akak takut sgt dgn arnab, menggigil2 nak pegang, tp bila dah bela...boleh pelok2 lagi.

    BalasPadam
  8. hukhuk. muke memang tak boleh bla... manje la tu...

    BalasPadam
  9. oo ingatkan akak terseliuh sampai kene urut2 bagai

    ewwahh cam gatal je kan mata dia tu sure kejap tutup kejap celik...ahhahaah

    BalasPadam
  10. kalau tumit sakit2 kena cpt2 jumpa doktor pastu buat x ray...sebab takut tulang tumit (kalau x silap) terkeluar jadi dia menyucuk ke daging..itu yg tumit sakit. Ini bukan rekaan tapi pengalaman jiran sebelah rumah ucu ....

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)