my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Rindu saat manis itu

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Hari Ahad seharian berlalu tanpa ada apa2 aktiviti menarik dalam rumah pb. Membaca, tv, intenet, makan dan minum. Aktiviti anak pula lebih kurang sama, tv, intenet, bola dan astro ceria. Ayahnya pergi majlis kahwin anak rakan dia. Seharian takde kat rumah, alaaaa....bosan juga takde kawan nak bertekak dan bersembang.

Masa nilah pb buka gambar2 dalam kamera, wajah sorang2 pb tatap. Tiba-tiba terasa air mata mengalir. Kenapa pb sedih? sedangkan mereka tak buat apa2 pun kat pb.......mungkin pb rindu nak sembang dengan mereka. Walaupun boleh berhubung melalui handphone, tapi tak sama keadaan bila bersua muka. Line talipon pun selalu putus-putus, kekadang ok, kekadang macam ada lipas lalu lalang.

Malas la nak cerita panjang, takde mood. Layan gambar si Tuah ni lagi baik. Cute kan? Sedap kalau dipelok, gebu dan halus. Ni kucing kakak pb, pendiam tetapi ligat.


4 ulasan:

  1. Cantik nama nya, Tuah lagi. Macam pahlawan gitu. hehehe

    BalasPadam
  2. kengkadang kita rindu dgn memori yg sweet dulu2 kan...rindu dgn kawan2 lama...huhu...

    BalasPadam
  3. Salam kak zana! eeeeeeeee...kita mmg suke kucinggggggg! geram betulll tgk muke dia tuuuuu, kalau ada depan mata kita ni mmg puas kena cium2 :D

    BalasPadam
  4. Assalam kak Zana! salam rindu kak..apa khabar?sorrylah lama tak singgah sini.tq atas ingatan akak.lately bz aktiviti luar jer kak.bknlah tak msk tapi tak sempat nak n3 jer.

    comelnya kucing ni kak..cute sgt:)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)