my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Wordless Wednesday, tak sihat

Salam sejahtera di pagi rabu yang kedu, sakit belakang 2 hari berlanjutan....


ni je yang pb adap.....



12 ulasan:

  1. duduk lama mengadap pc pun leh jd punca sakit belakang.Takpun disebabkan angin.Semoga cepat sembuh.

    BalasPadam
  2. ada dtfr twit tp xreti guna..bru lg..skg pwsd pun xigt dah..hehe

    --ye kak nmpak rileks tp sibuk sbenarnya.. :)--

    BalasPadam
  3. baring2 Kak Zana, kendurkan urat2 yg tegang..

    BalasPadam
  4. @inazamri:
    Mungkin jg....ni sb basuh baju dgn tgn kot, trbongkok2 tu yg sakit.

    BalasPadam
  5. @Sari Yusa Ibrahim:
    Kalau kendur seharian, alamat nk mkn luar jwbnya....hehe

    BalasPadam
  6. Sy pun skang makin addicted tu twitter..hehe

    BalasPadam
  7. @Pok Amai-Amai:
    Ni bila bosan je fara, xde pandai pun...

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)