my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Wordless Wednesday, dah cuba

Sedap rasanya, macam ribena....
Berkenan ke? tanyalah dengan adik kak pb ni, dia yang kirim minggu lepas.

12 ulasan:

  1. teh rasa ribena??menarik utk dicuba tu...

    BalasPadam
  2. Kalau yg suka teh mesti suka ini zana...

    BalasPadam
  3. Baru teringat, di rumah kakcik ada beberapa kotak kecil teh Arab yang anak angkat kakcik bawa balik dari Syria. Entah bilalah nak dibancuh dan diminum tu...

    BalasPadam
  4. Oh, teh berperisa eh kak? Bau die mst kuat kan?

    BalasPadam
  5. tak minat minum teh tapi minat mengopi..

    tapi kadangkala layan gak teh strawberi ahmad tu..

    BalasPadam
  6. Salam Kenal K.Zana.dtg kunjungan balas. teh perisa ribena...teh buah ya....sy suka juga teh yg masam2 sikit

    BalasPadam
  7. Teh...,sorry akak tak boleh minum.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)