my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Wordless Wednesday, perhatian!

 Assalammualaikum, pagi rabu yang di rahmati hujan, alhamdulillah.
Susah payah korek peti ais, nak tunjuk ni.....



23 ulasan:

  1. salam kak zana...cm rupa ikan siakap kan...mst rasa dia pun sedap jugak, nmpk tebal jer isi dia...

    BalasPadam
  2. selamat pagi rabu kak zana,,

    wahhhhhhhhhhh

    pastinya nak masak asam pedas, atau kari??

    BalasPadam
  3. Assalam kak zana, nak masak apa ikan ni kak.best ni.nanti msk simpan saya sikit yer.saya kat sini baru nk masuk beradu..hehe

    BalasPadam
  4. Kak, saya x penah tau ikan baulu ni,,besarnya..

    Kalo da masak share ;)

    BalasPadam
  5. ikan baulu???pestime dgr nama ikan ni.Rupa mcm siakap

    BalasPadam
  6. Ikan baulu tu rasa dia macam baulu ke? :)

    BalasPadam
  7. Kakcik buat kakak gelaklah hihi...

    Barulah akak tahu ikannya macam tu pb..

    BalasPadam
  8. adakah rasanya macam kuih bahulu..erk...hihi

    BalasPadam
  9. Wahhh! Sy mmg tak nah tgk ikan nie kak.

    BalasPadam
  10. ikan baulu? sy tk pernah tahu pun yg ikan ada nama cm kuih pulak.hehe.. ikan ini biasa kak zana masak ape?

    BalasPadam
  11. ikan baulu? tak penah tgk pun..1st time

    BalasPadam
  12. @Nieza:
    Kita bangun, dia tdo.....mimpi indah ye, akk hntr kari ikan baulu dlm tu.

    BalasPadam
  13. @Aine Ainun:
    Baru ni msk asam pedas, ada tu dlm blog.

    BalasPadam
  14. @inazamri:
    Siakap lebar skit, ikan ni agak slim bodynya..

    BalasPadam
  15. @kakcik:haha...kakchik ni...org sabah kata baulu, kita ikut je.

    BalasPadam
  16. @Suhami Ahmad:
    Hihi....sorang lg....rasa ikan dik.

    BalasPadam
  17. @CtAyue:
    Masak kari n asam pedas, lemak pun boleh..

    BalasPadam
  18. oo, patut la selalu tgk kuih baulu tu ada bentuk ikan..agaknya ikan baulu la tu..hehehe

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)