my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Berangkat pulang! Selamat HARI RAYA SEMUA TEMAN yg dikasihi...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...


Penerbangan ke KLIA jam 7.30 pm, berbuka di airport.....moga semuanya selamat hingga kedestinasi.

Saat itu, pb dalam perjalanan pulang ke kampong (kampong ke?) Tahun ni turn pb beraya di Selangor......hehe....seronok sangat. Bukan la raya kat rumah mertua tak seronok tapi tak sama dengan keluarga sendiri. Begitu juga hubby rasa ketika ini. Namun bagi pihak orang lelaki, dia orang tak kisah sangat. Pb rasa la........

Bestnya balik awal, ada masa dua hari boleh shopping apa yang patut. Cari kasut anak, tudung, t-shirt raya dan bla...bla...bla.....nak mengeringkan poket la tu. Balik Sabah, gigit jari. Dia tengok pb, pb tengok dia.......

Rancang nak ke Alamanda, dah rindu sangat dengan Putrajaya. Tempat kami melepak dulu tu........asal boring je, pergi sana.....window shopping. Ada juga temu janji dengant teman lama. Harap-harap tiada halangan.

Dikesempatan ini, pb mohon maaf sekiranya ada perkataan pb yang menyinggung hati teman2 semua. Dari hujung rambut hingga hujung kuku kaki.......
Lupakan kesilapan dulu, kita bina hidup baru, buku baru.....
Salam AIDIL FITRI dari ku untuk mu....

2 ulasan:

  1. walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    BalasPadam
  2. selamat hari raya juga kak...
    esok saya nak balik kg..
    betul2 kg bkn s'ngor eh..
    hehe...

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)