my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

I like Salamfone atau kerana puji-pujian?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Rasanya ramai yang dah tahu pasal Salamfone. Hari-hari keluar iklan kat tv tapi masih ada juga yang belum pernah dengar. Pb rasa pakej dia menarik terutama tentang umrah dan haji.

Berinfaq sambil berhubung :-

Satu sen akan diderma oleh Salamfone setiap kali anda hubungi nombor Salamfone yang lain.
Infaq dari Salamfone akan disalurkan kepada badan kebajikan yang terpilih dan akan diumumkan di radio IKIM dan suratkhabar terpilih.

Talian Hidayah :-
Membantu dengan khidmat rujukan agama.
Terdiri dari 3 servis >

Tele-Ustaz (khidmat nasihat agama)
Tele-Fatwa (rujukan fatwa)
Tele-Halal (direktori halal)

Tazkirah Jumaat Percuma :-

Menghantar sms percuma dengan pelbagai pengisian topik keagamaan sebagai peringatan.

Raikan Hari Kebesaran Islam :-

Dapatkan peringatan dan bonus istimewa dari Salamfone pada setiap Hari Kebesaran Islam.

Dan ada banyak lagi kemudahan lain yang di sediakan selain daripada peluang menunaikan ibadah dengan hanya tambah nilai RM30 setiap bulan.

Hubby dan pb terpikat dengan Salamfone dan mungkin akan mewar-warkan pada seisi keluarga kami. Dalam pada berbincang dengan orang yang memperkenalkan kami pada Salamfone ini, pb berkenalan pula dengan isterinya, Kak Rose. Lemah lembut orangnya dan bila pb sebut nama pb, dia agak terkejut. Bukan apa, katanya sama macam kawan dia pb ni. Daripada nama sampai ke rupa......hehe....dalam dunia ni dah ramai rupa macam pb.

Borak punya borak, dia tanya apa pb buat? Dengan merendah diri pb jawab hanya 'memasak' dan serba sedikit bisnes kecil2an kuih frozen. Katanya, "orang Johor memang pandai masak".....pb cuma....ngeeeee....iye ke? Tapi pb setuju ambil pakej Salamfone ni bukan sebab pujian dia tu.

1 ulasan:

  1. da lame da tau pasal salamfone ni...cume x brkesempatan lagi nak tukar...dlm mase trdekat mungkin..XD

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)