my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

RM13,015.76??

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Tadi pergi blog sorang gadis, dia update tentang nilai blognya dan pb pun teringin jugak tengok berapa harga blog pb yang buruks ni....
Ish, betul ke tu? RM13,015.76....kalau la pb dapat beribu riban macam tu, 'acik kayoooo'

Ni duit nuffnang pun seciput je.....hemm...ntah bila nak pegang agaknya. Tapi pb tak kisah sangat sebenarnya pasal duit-duit ni. Rezeki masing-masing kalau dah ditetapkan olehNya.

Apa yang ada ni pun dah lebih memadai.

Nak tengok nilai blog korang? SINI

2 ulasan:

  1. ok la tu kak zana.. nilai blog saya lagi ciput.. baru 5K++ hehehe

    BalasPadam
  2. buat blog bebanyak., pastu jual kat orang lain., wahahaha., pakcik kayo..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)