my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Bertukar jadi cekodok

Rancangan kakpb tak menjadi, mood masih tak mengizinkan.....
dek sayang terbiar lama
kakpb jadikan cekodok saja:)
Alhamdulillah.....walaupun tergelap sikit, sedap juga rasanya...
agaknya, setiap yang kita masak jika hati tidak bersungguh.....inilah jadinya....


22 ulasan:

  1. sik baik menjadi kak..kalu jd otomen karang..lg susah.. hehehe jgn mare..

    BalasPadam
  2. alhamdulillah...rezeki juga nie....:)

    BalasPadam
  3. Jadilah kak...err, mintak seketul dua boleh?

    BalasPadam
  4. Masih ada rasa cekodok, kan? Kira jadilah tu. :)

    BalasPadam
  5. Allah dah tetapkan rezeki Kak PB hari ini makan cekodok :-))) sedap jugak tu, kak..

    BalasPadam
  6. walaupun gelap..tp masih sedap dimakan..:).

    BalasPadam
  7. Kalau mood saya ke laut, masak pun tak menjadik.. entah pape rasanya.. huhuhu semoga kak zana tenang dan ceria selalu..

    BalasPadam
  8. cekodok pon sedap peberet nih..

    BalasPadam
  9. salam K.zana..lama xmasak cekodok pisang camni :D

    BalasPadam
  10. gelap pun gelap la zana..janji sedap..hehe

    BalasPadam
  11. Sedap nampak cekodok pisang ni....ermmm garing.

    BalasPadam
  12. Salam k.Zana.kalau jemput pisang mmg laku....

    BalasPadam
  13. walaupun cekodok, tapi ia tetap sedap kan..hehehe

    BalasPadam
  14. Cekodok pisang memang menu evergreen Zana... laku di mana-mana, terutama waktu pagi, petang & malam! Tak kisahlah apa bentuk & warna rupanya... yang penting sedap, dan ada minuman panas di sampingnya!

    BalasPadam
  15. Saya pulak arini mcm2 berangan kat kepala, konon nak buat kek la, ketayap la... last2 cuma jadi mee hoon kicap. :D... Rezeki Allah yg tetapkan.. kan Kak.

    BalasPadam
  16. asslm kak PB...kalau QH n huby suka gelap2 cmni...lg garing...sedapnye mkn panas2...

    BalasPadam
  17. As'kum Kak Zana cayang cekodok ni lerrr yang sedapppppppppppppp

    BalasPadam
  18. Saya suka yg gelap, kak. rangup dan garing gila. lamanya tak buat cokodok. *tetiba rindu*

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)