my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Catatan pagi hari

Pagi ni kakpb berada di JPN, ada urusan dengan mykad. Dalam perjalanan tadi kakpb melalui pasar besar kk dan bertembong dengan lori bomba yang sedang memadam api bangunan terbakar itu. Nampak dari jauh dinding bangunan hitam bahgian atasnya. Api tak kelihatan, asap je berkepul-kepul. Tak sempat nak snap gambar......cikgu fahmi memecut je, nak cepat sampai jpn.

Pc kat rumah belum pulih, susah betul nak upload gambar melalui tablet ni. Dah repair pun masih tak memuaskan hati. Macam kena minta ganti baru pulak. Umur pc dah lebih dari 5 tahun, mintak ganti la tuuu...kopak lagi poket encik suami: Tapi takpe, berkat doa si isteri, rezeki ada di mana-mana. Cuma bila ada duit tu, sebaiknya di laburkan pada keluarga terlebih dulu. Bukan pada perkara yang 'tak penting' atau pada 'insan' yang suka ambil kesempatan atas kebaikan dia.

15 ulasan:

  1. nk tukar mykad baru..tak pi pi..padahal dekat je dgn opis..hehe

    teringin nk pakai tablet gak...tp bila pkr2 nnti bil bertambah...stop jap keinginan tu :)

    BalasPadam
  2. Zana dan Fahmi memang baik dan murah hati. Semoga Allah SWT sentiasa murahkan rezeki kalian. :)

    BalasPadam
  3. Insya-aallah cikgu fahmi akan belilah yg baru buat zana.

    BalasPadam
  4. salam K.Zana.InsyaAllah,ada la rezeki tu nanti.Laptop kat umah ni dah 3 tahun usianya:D

    BalasPadam
  5. susah kak ye nak upload gambar guna tablet...hmmm tak jadi belilah ha ha ha..

    BalasPadam
  6. Bila akak cite psl JPN, sy pun nak tuka kad baru. Kad sy aritu kene tendang sbb cip rosak. Dah kena lalu prosedur leceh lak. Adehh!

    BalasPadam
  7. saya tak de tablet..teringin jugak bila tengok orang pakai..tapi kalau ada pun saya mesti tak reti guna,..hahaha

    BalasPadam
  8. wah.. banyak ke bangunan yang terbakar tu??

    haha.. saya ingatkan kkida tu salah taip..hehehe..

    BalasPadam
  9. Amie pun tukar laptop tahun ni sebab yang dulu dah lebih 6 tahun umurnya.... insya-Allah Cikgu Fahmi akan belikan laptop baru untuk isteri kesayangannya.

    BalasPadam
  10. salam kak..he hehe bila lg nk pau somi kita kan.. wajib beli baru tu kak:)

    BalasPadam
  11. InsyaAllah nanti dpt yg baru :)

    BalasPadam
  12. tun hp pun cap ayam x tukar lagi, bila laa nk dpt tablet sebijik. hihi

    BalasPadam
  13. ada jugak tengok berita tadi. mcm tempat hiburan katanya yang terbakar tu.

    BalasPadam
  14. Sabo Zana.... insyaallah, ada ler rezki nak beli yg baru nanti. Along pun ada ipad tapi xreti pakai... akhir nya ngadap pc juga ler senang kan.

    BalasPadam
  15. salam kak zana .. jauh mendalam makna tu... hihi.. InsyaAllah agar kak zana dan cikgu fahmi dimurahkan rezeki .. nanti dapat ler yang baru

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)