my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Angin malam.........






Seharian semalam Celcom 3G buat hal. Dari pagi hingga malam aku tak dapat berforum dgn kawan-kawan, surat khabar pun tak baca. Bagaimana pun berita tentang harga minyak yg turun cukup melegakan.


Duduk dirumah kepanasan dek cuaca yg menyengat. Kipas sentiasa berputar dari pagi hingga malam. Baju yg ku basuh tengahari sempat kering. Tak seperti masa musim hujan dulu. Dua hari baru kering..............


Pagi tu, kerumah kakak sekejap, bincang pasal tempahan dari sekolah suami untuk hari kanak-kanak nanti. Menu roti hemlet, ayam goreng, air mineral dan sedikit makanan ringan. Kalau jadi, nampak gaya aku akan sibuk 2 hari tu sebab esoknya ada tempahan kuih dari cikgu sekolah yang akan ke Mekah menunaikan haji. Alhamdulillah........walaupun letih, tak dapat aku nak tolak rezeki yang datang.

Malam tadi, disebabkan bosan tak dapat mengadap komputer, cuaca pula menyengat, aku bertiga keluar ke Putrajaya bersiar-siar sambil menikmati aiskrim. Hemm......sedapnya.....tapi kalau selalu macam ni, boleh jadi niat ku nak kuruskan badan terkandas. Eh....ada ke orang 'kesah'?





2 ulasan:

  1. melurr kisah kak..hehee
    bes ek g memalam kat putrajaya tu..tgk cahaya lampu..tgk bntang2..hehe

    BalasPadam
  2. kesah ek? akak ni makin naik le...mkn lessa formula pun cmtu jg..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)