my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Hadiah pembakar semangat



Sabtu lepas............




2 hari Celcom 3G bermasaalah, rasa macam nak
biol kepala otak aku ni bila tak dapat berintenet. Idea nak tulis blog pun hampir-hampir pudar......hehe.....maklum le....dah senja!!




Tempohari, aku dan suami mencari hadiah untuk Aziz. Mintanya bukan main lagi, monopoli.........awak tu baru je pandai sikit, dah minta mainan utk budak yg berumur 8 tahun ke atas.
Fikir punya fikir, cari punya cari...........aku rasa mainan monopoli belum sesuai dgn tahap umur dia. Harga pulak, boleh tahan mahal. Jadi aku dan suami cadangkan dia beli kereta kontrol saja. Kebetulan kawan baik dia kat rumah tu baru beli kereta kontrol, dah tentu la dia pun nak sama.




Gembira bukan main bila dah dapat. Tersenyum sepanjang hari. Makan pun lalu je..........hai, anak.......anak......bukan dia tau kita ni ada duit ke tak, ada masaalah ke tak........yang dia tau nak seronok je.

Zaman aku dulu, jangan harap nak dapat mainan macam bebudak sekarang. Aku pula jenis yg tak reti nak minta itu ini. Dapat nombor satu pun takde hadiah........huhu......nak main anak patong, ambik daun betik atau daun ubi yg dah layu tu.

Tapi aku tak kisah malah lebih seronok masa tu kerana aku tak pernah cemburu kat kawan2 lain yg ada anak patong sebab bila rosak, aku boleh ambik yg lain sebagai ganti!!!!

Sebelum pulang kerumah, kami singgah di kedai buku. Mata ku ternampak satu buku yg cute dan dah tentu isi dalamnya pun cute. Beli je.........nak buat? ntah la........bagi ku kalau beli buku, sampai bila pun masih berguna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)