my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Udara pagi

burung terbang tika dihampiri
biasanya air cetek tp hujan setiap hari, nmpk deras airnya


hening waktu pagi
20hb nov....
Suasana pagi yg indah, titis2 hujan masih ada, aku bertiga menuju ke taman tasik. Dah lama tak jogging, badan dah naik lemak. Berlipat sana, berlipat sini...........baju pun naik sendat. Sebelum ni jogging kat kawasan rumah tapi boring dengan suasana disitu tambah pula tiada pemandangan yang menarik.

Mula-mula rasa nak jogging, bila tiba disana, rasa malas pula nak pakai kasut. Ni la masaalah aku, semangat berkobar-kobar tapi selalu terbantut dek rasa malas tu.............hemm...macamana ye? Kena beli treadmill kot, jogging dalam rumah.

Nyamannya udara pagi.......indah sungguh ciptaan Tuhan, dengan sang bangau (betul ke tidak bangau, ntah le.....) terpacak dalam sungai mencari mangsa. Sempat juga ku curi gambar guna handphone murah ku...........

Kalau la rumah ku dekat dengan taman ni, confirm, hari-hari aku turun jogging.
Kalau rajin.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)