my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Shopping di Jusco

hujan lebat dlm perjalanan ke Jusco (risau gak ni, takut banjir kilat....)sibuk nk brgambar kat pokok krismas, org lalu gelak je tgk dia.....
Semalam, letih sgt nak update blog..........apa taknya.....shopping sakan kat jusco. Cuaca seharian mendong. Anak takde la excited nak beli barang, tapi ayah dia yg over. Maklum la........org nak berhijrah tempat baru, serba serbi nak baru la tu.........





2 ulasan:

  1. salam kak..

    iyer, sy duduk bangi, taman tenaga, sblh hentian kajang. akak pun duk situ gak ke? entah2 pernah kita nie selisih, tapi tak kenal kan..hehehe. brp lama kat sbh tu nanti?

    BalasPadam
  2. taman tenaga tau la...tp takde member kat situ. akak kat area kajang, mungkin kot pernah seliseh. kat sabah mesti la lama, paling kurang pun 5 thn....
    err....akak nk panggil apa cengkih ni, tak tau nma sbnr.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)