my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Solok Lada


Dah hampir seminggu lada hijau ni ku beli tapi tak tau nak buat apa. Akhirnya, terfikir pulak, lama tak buat solok lada.


Sebenarnya tak sedap guna cili hijau ni. Di Kelantan je yang selalu aku jumpa cili hijau muda (apa tah namanya). Kalau cili hijau macam ni, liat sikit. Takpe la, janji boleh makan..........hantam saja la labu............

2 ulasan:

  1. nak resepi boleh.....
    boleh laaaaaa.....

    BalasPadam
  2. boleh, apa salahnya? nnti kfb gi kat forum.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)