my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

KETAYAP DAN APAM MARMAR

apam yg dah tinggal suku je sb bg jiran

sarapan pagi

Dah lama tak buat sarapan pagi. Biasanya aku sekeluarga lebih suka bersarapan di luar. Kalau tak roti telur, nasi lemak (pilihan suami), mesti pekena mihun soto.

Jadi, pagi tadi angin rajin sudah 'mari', terhidanglah kuih ketayap atas meja makan bersama seteko teh o. Tiba2 teringat nak balas pemberian jiran, semalam dia hantar buah rambutan seplastik. Terus ku godeh bahan utk buat apam marmar (resepi mat gebu). Dapat satu loyang besar.

Dah siap, Aziz jadi dispatch hantar kuih rumah jiran.

2 ulasan:

  1. salam,

    mcm biasa jer tgk tpt nie. nie bukan tmn tasik cempaka bangi ker? kalu ya, sy selalu jog situ dulu, blh katakan every weekend...

    BalasPadam
  2. haa.....betul la tu tp rumah akak kat Kajang.
    alamak, dah jumpa kerabat kita ni...

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)