my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Nyamuk berkeliaran!!

1st time masuk VI
sempat posing

Pagi tadi selepas sarapan di restoran, suami mengajak ku ke sekolah dia. Mulanya aku malas nak pergi sebab itu urusan budak-budak kriket dia. Tapi dah terlajak dok dalam kereta, aku teruskan saja. Aziz merungut sebab aku kenakan dia dgn seluar pendek. Ingatkan nak pergi dekat je, rupanya sampai ke KL.


Mencari Victoria Institute, melilau mata kami kesana kemari. Dari jauh dah nampak tapi lorong nak masuk tu yang buat keliru. Ntah berapa orang suami ku dah tanya. Akhirnya setelah dua kali pusing, baru jumpa.
Sebenarnya suami takde kena mengena lagi pasal kriket sekolah dia cuma sebab dia minat dan nak tolong anak murid dia. Tambahan cikgu-cikgu yang sama join kriket dengan dia tak tahu lagi pasal perpindahan dia ke Sabah.
Sambil menunggu 2 buah lagi kereta yg membawa anak murid dia, kami lepak di padang sekolah yang rumputnya tak bermesin. Nyamuk..........huhu....jangan cakap la.......kalah kat kampung ni.
Naik bintat badan Aziz di buatnya!! Aku pun pelik, macam mana sekolah kat tengah bandar boleh bela nyamuk begitu biak sekali? Minta maaf la ye, kalau bekas student VI ada terbaca pasal komen 'kak zana' ni. Ini kenyataan yg dialami sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)