my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Baru dia perasan?


Selama ni aku selalu ikuti dan baca blog budiey (sensasi selebriti), rupanya suami ku tak perihatin apa yg ku baca. Rasanya dah bertahun-tahun aku tau pasal budiey ni cuma tak pernah hantar apa-apa komen kat blog dia. Siapa la kita ni kan? Sedangkan dia sering bergaul dgn artis-artis popular.

Tempohari, suami ku terpandang si budiey ni kat tv, sedang di temuramah wartawan. "Eh, macam kenal la dia tu", kata suami ku. Kata ku......"memang la dia tu dikenali sebab muka terpampang kat internet! kenapa?".

"Eh....dia tu kawan saya masa sekolah menengah tu!". Laa.....baru dia perasan yg si budiey tu dah popular sekarang? Untuk kepastian betul atau tidak si budiey tu kawan sekolah dia, aku pun carikan data peribadi budiey. Bila dah jumpa.........sah!! memang kawan satu sekolah dan sekapal dengan suami. Apa yg suami cerita tentang tempat lahir, adik beradik dan sebagainya, memang sama.

Suami ku kata dari dulu lagi budiey memang suka tengok wayang, cerita pasal artis semua dalam tangan dia. Tak sangka sekarang ni dah glamor pula. Tapi bagaimana glamor sekali pun dia, kalau suami ku ingin berjumpa, dia pasti datang sebab banyak kenangan masa sekolah dan dia adalah salah seorang teman suami yg paling rapat.

hemm......kecil je dunia ni.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)