my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Pasar malam

mana-mana pergi, mesti bawa kereta mainan dia

Dulu, setiap malam selasa, aku jarang dapat peluang ke pasar malam sebab suami ada tusyen. Sekarang nak pergi hari-hari pun boleh. Sebenarnya takde apa yg istimewa sgt kat pasar malam tu tapi yg istimewanya ialah makanan itu. Kalau kita dah suka, susah nak lupa.



Kalau pasar malam kat rumah mak, wajib beli apam balik, nasi kerabu, nasi dagang, jagung rebus dan tau fu fa. Tempat lain, selera ku memilih sikit.



Di Putra Jaya pula, aku suka sangat mee rebus dan rojak buah. Walau perut dah kenyang, tak dapat nak tolak dua makanan ni. Macamana la agaknya kalau aku tinggal di luar negara? Mesti rindu gila.............
aah....lupa pula nak snap gambar rojak buah, lain kali lah....

2 ulasan:

  1. waah sedapnye dapat g pasar malam..lama gak tak pegi ni...

    BalasPadam
  2. salam hairil....nape lama tak pegi? kat klntn kan bnyk psr mlm?

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)