my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Mee hun sup (mkn mlm)


Takde idea hari ni nak masak apa. Bosan betul...................

Semalam dah masak gulai kawah daging, hari tu ayam masak kari. Tempohari ikan kerisi masak lemak nenas.............ya Allah...pening kepala mikir nak masak ni!!


Akhirnya pilihan ku.......mee hun sup. Letak ayam, udang, bebola daging, sayur sawi, tomato..........dah pun siap.


Kan seronok kalau ada pembantu rumah.................tak payah fikir nak masak apa untuk pagi, tengahari dan malam. Biar dia je yg fikirkan!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)