my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Kek Lapis Sarawak


kek lapis buatan kakak

Kakak ku yg sorang ni memang cekap bab2 kek. Apa yg ku tau, kek lapis dia tak rasa hanyir telur. Lembut dan tidak berlengas sangat.

Kalau ada sesiapa yg teringin nak rasa, cubalah order..............rasa sekali mungkin nak lagi. Harga? tu kena tanya tuan punya kek.......sama standard dgn kek lapis yg lain agaknya. Iya la.......kalau beli kat Sarawak pun, bukan dapat murah, betul tak?

2 ulasan:

  1. sedapnyer.. Lin dari raya hari tuh tunggu kek lapis dr kawan lin kat srwak.. tak sampai2 lg nih...ooooo jln jammedd.......

    BalasPadam
  2. haha.....kena kawin org sarawak la tu!! takde jamm2 lg....

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)