my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Blurr kena TAG...


Aduhai si yanie ni..........ada ke patut aku yg di tag? Dah la tak pernah di tag, tetiba je kena. Serba salah dibuatnya. Dua hari ni pula sibuk sangat aku di 'office'.........tapi utk memuaskan hati yanie, kak fibie 'terpaksakan' diri dan inilah hasilnya.


Aku tak makeup pun, err......lipstik sikit je.....bedak pun guna anak punya. Dengan t-shirt kat rumah dan berkain batik. Tanpa specs, ok tak? Si Tomy jadi peneman, takpe ke?

Law & Order!
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW!.
2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this
Yanie!!! Akak taknak tag sape2.......boleh tak? Akak takde ramai kawan lagi la.......lain kali boleh?

2 ulasan:

  1. ok lah tuuuu.. sporting lah akak...

    BalasPadam
  2. kalau bujang lg, konpem taknak gmbr. dah tak cun ni...org nk tgk, lantak la....

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)