my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Nak cuba.......


Selepas 'pekena' roti canai kat kedai, aku ke kedai Yummies, mencari nozel, spatula dan syrup chocolate. Cadang nak buat cream puff dan pancake. Itu pun kalau rajin dan tak kemana-mana.


Selalu tengok kat blog kawan-kawan, semua pandai masak. Mana boleh jadi? Aku pun nak cuba jugak................jadi ke tak, tu pekara ke dua. InsyaAllah!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)