my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Kek buah tanpa telur utk mak...

Nak buat kek apa ye utk mak mertua nanti? Kalau kek hitam manis yg biasa ku buat tu, dah biasa sangat. Bosan pulak!!
Dalam pada mengklik sana mengklik sini, si Tomy ni pulak tak pernah2 duduk kat meja komputer, tetiba hari ni dia taknak beralih dr situ. Aku nak angkat, dia marah! Agaknya dia macam terasa, hari ni hari terakhir dia duduk di rumah ni. Lalu ku biarkan saja...........

kek buah tanpa telur (1st time buat, risau, takut tak jadi)


Akhirnya aku jumpa apa yg ingin ku cuba, kek buah tanpa telur. Sementara dlm peti ais ada kismis dan bahan2 yg diperlukan, baik ku cuba. Berhasil juga...........rasa pun boleh tahan sedap. Terima kasih pada teman2 di myresepi........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)