my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Hanya gambar...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Semalam pb agak sibuk sikit (sibuk ikut laki kehulu kehilir je....sbg peneman). Lepas Aziz masuk kelas, kita lepak kedai mamak makan mi goreng mamak (padahal bukan mamak pun yg buat). Kemudian lepas pot pet dengan hubby dalam sejam, kami ke imigresen untuk settle passport anak. Dah rasa macam 'bangla' la pulak pada hal dalam Malaysia.

On the way kesana, pb sempat snap foto alam ciptaan Yang Esa ini, indah bagi pb.








Ni ambik masa dalam kereta, awal pagi dalam pukul 6.10 am. Kalau kat Semenanjung masih gelap lagi kan? Sini dah terang benderang, pukul 8 pagi dah macam 10 pagi.

Semalam juga pb pergi ke kedai Elken. Dah lama sangat tak beli spirulina atau lain2 barang kat Elken. Ini pun sebab dapat message hp dan diberi voucher RM100 untuk tebus barang. Jadi kami ambil pakej yang ada tiga barang. Spirulina 250 tablets, Ester C (vitamin C) 30 tablets dan Lactose 3 peket. Hanya tambah RM110 sahaja. Bagus juga Elken buat macam ni.......walaupun kita sebagai ahli kadang2 lupa atau bajet ciput nak beli barangan dia tapi dengan cara begini, agak menguntungkan kedua2 pihak.

Sekian untuk dua hari ini. Banyak kerja nak selesaikan. Ada tempahan pensil case dari kawan-kawan anak pb. Walaupun jual murah2, sekadar mengisi tabung anak dan mengajar dia supaya berjinak2 dalam dunia berniaga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)