my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Unik

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...


Salam semua....pb agak sibuk dua tiga hari ni, tak dapat nak bertegur sapa dengan teman2 blogger.
Sekarang pb nak siapkan tempahan karipap dari makcik dan juga pencil case dari kain felt untuk kawan-kawan anak pb.

Gambar karipap tu bukan pb yang buat. Cuma snap untuk suka2 sebab pb belum pernah tengok bentuk karipap macam tu sebelum ni. Walaupun tak cantik, rasanya sedap, rangup. Harga agak mahal (mahal ke kalau 50 sen sebiji?) Bagi pb bentuknya agak unik......

Ok nanti pb cerita kemudian, ada tugasan pagi2 ni........see you!

4 ulasan:

  1. Salam pagi Zana :)
    menggoda tgk pagi2 nih ada epok2/karipap . mmg fav kat rumah nih

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum akak...
    pepagi makan karipap mmg sedap kan akak... anak2 diana mmg suka kat karipap... tp mummy dia nie asyik2 beli jer... heheheh...

    BalasPadam
  3. mahal jugak tu klu 50sen sebijik tapi klu sedap n dalamnyer isik penuh tak salahkan...

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum kak Zana..x pe kalau rupa tak menarik yg penting sedap dimakan. Kat sini susah nak beli karipap yg betul2 sedap, kalau nak yg sedap kenalah buat sendiri.. :)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)