my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Hajat nak bermalam, tapi dekat sangat...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Anak ku sibok betul nak mandi2 laut. Dah la panas terik ni........tak pasal2 nanti muka ku tembam ni jadi lebam pulak dek sunburn. Hari Khamis (semalam) kami usha2 kat area rumah. Nampaknya ada resort, tapi pantainya agak 'kureng' kalau nak mandi manda. Budak-budak memang tak peduli, kotor ke, lumpur ke......dia orang bedal je......Kat situ kami tak plan nak mandi manda, baju spare pun tak bawa. Anak ku muncung je.......sape nak bagi mandi kalau matahari dah naik? Kulit tu dah la 'gelap', tambah lagi berjemur tengah panas. Dia kata tak kesah, main bola kat padang lagi panas. Hemm....kalau nak sesuatu tu, masa tu la hendaknya!! Buat aku marah ni......
Datang tak sampai setengah jam, foto sana sikit sini sikit, terus angkat kaki.....ada jugak parent bawa anak-anak mandi. Tu yang anak ku nampak 'gian' nak kecebor dalam laut.


Masuk sini bukannya nak booking bilik (takde maknanya tidur sini sebab rumah ku dekat je dengan resort ni) Kami tengok-tengok je, macam orang nak beli tanah pulak. Lepas snap gambar, kami keluar dengan muka seposen....hehe....pekerja tu tak marah pun.

 Alamak, aku silap la.....bukan Borneo Beach Resort.......BORNEO PARADISE daaaa!!

Minta maaf la pada owner ni, apa2pun tempat dia memang bersih dan nyaman. Bagaimanapun kami 'tak sampai hati' nak bermalam disini, 15 minit je dari rumah. Lain kali la ye.......

Sudahnya kami bawa anak hari ni mandi laut Tanjung Aru. Pukul 9.30 pagi hingga 10.30 pagi. Aku tengok dia sorang terkonteng-konteng mandi pagi tu. Ada juga famili yang datang lebih awal. Aku dan hubby jadi penonton jek.....hehe....tak best la....kena cari tempat lain yang lagi cun!

Kesian diaaaaa.......tertunggeng-tunggeng sorang diri, sorry la.....ibu ayah tumpang happy je..

2 ulasan:

  1. sunyi je..
    macam tak de orang pun..:)

    BalasPadam
  2. mana nak ada org, pagi lagi....kat sini ptg baru ramai.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)