my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Tetamu tak di undang!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Seminggu dua tiga kali dia datang. Pantang buka pintu, main terjah je, ni dah bukan tetamu! Kekadang aku naik marah juga, meleset kat kaki, tergolek sana, tergolek sini. Tak pasal-pasal nak melayan dia pulak.

Bila datang tu, kempis je perutnya. Tah mana pergi tuannya, tak diberi makan kot. Atau memang spesis kurus kering kot? Masa dia kecik dulu, aku selalu nampak ibu dia perihatin sangat kalau anak dia main tengah jalan atau pergi rumah orang. Mesti dia angkut anak dia balik walaupun dah besar panjang. Punya la sayang kat anak.........yang si anak memang nakal, maklum le, masih budak lagi.


tengok tu, muka tak malu betul......melepak atas meja aku, macam dia punya rumah....

5 ulasan:

  1. salam kak..Umah atie mmg xader kucing sbb atie geliiii...anak2 nk bela gak kucen tapi atie x kasi.nanti ngan berak-kencingnya...xlalu nk bela..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. kucen rupanya... hehehe..lawak

    BalasPadam
  4. Atie...akak syg gila dgn kucing tau!

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)