my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Selonggok depan rumah!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Nak tau apa yang selonggok kat depan rumah bila aku balik dari pasar pagi tadi?
Tetamu tak di undang tu la yang punya!!

Chettt!! pengotor betul la.......dah la datang makan kat rumah, tinggalkan bahan toksid dia kat rumah kita?
Kurang ajar punya binatang.

Tapi, marah2 pun, kalau dia datang, aku usap juga.
Dia baring2 atas sofa, aku belai-belai juga.

Dah nama pun binatang, nak buat macamana kan? Terima saja la.......
Memang aku dah cuci lantai depan tadi. Kalau hari-hari buat hal, aku nak report kat tuan dia.
Apa pun aku tetap sayang kat dia, aku letak nama dia 'BZ'....

2 ulasan:

  1. salam zana....tadi ada 3 ekor tetamu tak diundang...mak dgn anak dia...duk shuhh...shuhhh saja suruh pi....he..he..nasib tak buat hal..

    BalasPadam
  2. suka kucing tapi tak suka toksid dia..bucukk...hehehe

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)