my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Roti Inti Epal

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Petang tadi aku sempat buat roti inti epal. Kelmarin beli epal hijau semata2 nak buat roti ni. Padahal kalau tunjuk dengan jari kat kedai kek tu, dah boleh makan. Tapi semangat nak membuatnya begitu kuat walaupun hanya mengguna jari jemari saje.

Resipi dari sifu kita, www.tiffinbiru.com/. Boleh tengok kat sini. Aku buat separuh adunan je. Dah nak abis dah tu.......
Sebenarnya gambar masa lepas keluar oven, cantik je. Tiba2 kamera tu buat hal pulak, hang! Geramnya!!!!
Maaf la, mood malas nak tulis resipi. Mata mengantok, tekak haus. Nak pi buat root beer shake lepas ni.

Selamat malam semua, sweet dream!!

3 ulasan:

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)