my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

kalau nak, tak boleh sabar....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Kita dah hampir masuk bulan Julai, sekejap je masa berlalu. Lebih2 lagi kami yang tinggal di Sabah ni.......pukul 5.45 am dah terang benderang. Pukul 6.30 pm dah gelap. Cuaca masih panas terik. Langit biru jelas kelihatan dan awan-awan yang biasa berkepul-kepul tidak kelihatan.

Dua hari ni PB sibuk siapkan bekas pensil untuk kawan Aziz. Dari minggu lepas dia nak tapi PB tak sempat nak buat. Sabtu dan Ahad sibuk masak pagi dan petang. Maklumlah, buat kraf ni pun bila ada masa. Selagi tak siap selagi tu bertanya.........naik bosan.....

Malam tadi, ayahnya ada tusyen kat luar jadi PB kena masuk bilik, bawa segala alat menjahit. Hubby PB tak suka ada orang kalau dia mengajar, tak nak anak murid alih perhatian ketempat lain.

 design ni permintaan kawan anak....
Namanya Anis Sufiah, kita orang selalu gosipkan dengan Aziz. Pandai budak ni, dapat nombor satu dalam kelas. Aziz memang baik dengan dia, tu yang suruh ibu dia buatkan pencil case.


nota PB: tadi search kat yahoo, Maharaja Lawak ranking ke dua dalam pencarian, kira lebih top dari AF...

3 ulasan:

  1. kreatifnyer zana buat barang2 tu....memang bleh buat bisnes...

    BalasPadam
  2. wah!! dah berjaya melakukannya zana! tahniah!!

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)