my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Wordless Wednesday, indahnya..

Melihat pelangi, macam tak pernah tengok pula.....sana sini orang snap gambar.



Walau tiada hujan di tempat kami masa tu.....


Suka memandang ke langit luas walau tanpa pelangi........apa ada di atas sana ye?

7 ulasan:

  1. dulu masa kecik2..org2 tua ckp jgn tunjuk pelangi guna jari telunjuk...nanti jari ilang @kudung hehehe..percaya je dulu.

    BalasPadam
  2. Kakak rasalah kalau zaman kakak kecik dulu selalu boleh nampak pelangi tapi sekarang jarang dapat peluang - itu yg buat ramai yg nak snap gambar zana..

    BalasPadam
  3. double rainbow....
    haah.. kekecik dulu takut nk tunjuk pelangi. nnt jari kudung hihihi!!

    BalasPadam
  4. Salam k.Zana,
    sy pun suka tgk pelangi...indahnya ciptaan Allah s.w.t tu kan...:)

    BalasPadam
  5. seronok klu dapat tgk pelangi...bukan selalu boleh tgk...hehe...

    BalasPadam
  6. pelangi..oh!pelangi...sekarang ni kalau nampak pelangi sibuk tunjuk kat anak2..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)