my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Wordless Wednesday, Selamat Hari Guru





SELAMAT MENYAMBUT HARI GURU kepada semua guru-guru seluruh Malaysia. Jasa mu dikenang hingga akhir hayat. Jawatan 'cikgu' tidak akan luput sehingga cikgu pencen.......




Mug yang telah banyak berjasa pada tuannya, cikgu Fahmi. Berusia lebih dari 6 tahun dan masih disayangi hingga kini. Terima kasih kepada yang menghadiahkannya, walau tidak seberapa nilai......ingatan itu lebih dihargai.

9 ulasan:

  1. Tanpa guru siapalah kita. Tak pandai membaca, menulis blog apalah lagi kan.. kan....

    Selamat Hari Guru buat semua cikgu

    BalasPadam
  2. Salam k.zana..selamat hari guru.jasa guru xmampu kita balas..ilmunya kita amalkn hingga ke akhir hayat.
    pasal motor apak atie tu.mmg dia syg sgt...Arwah mak dah xder,cuma motor tu la sebagai kenangan

    BalasPadam
  3. Salam Kak Zana cayangg.. Happy Teacher's Day!!

    BalasPadam
  4. antara pekerjaan yg mulia kat dunia ni, gurulah

    BalasPadam
  5. selamat hari guru cikgu pensyarah :)

    BalasPadam
  6. salam k.zana..tq mai visit dapur kita! kt sini pun mcm2 adaa..hehe! salam kenal serta selamat hari guru ye utk mr hubby!

    BalasPadam
  7. Salam k.Zana.betul tu panggilan cikgu sampai pencenpun masih kekal...tanda jwt guru, besar jasanya mendidik murid. slmt hari guru buat husben k.Zana

    BalasPadam
  8. zana..selamat hari guru..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)