my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Baju raya tema kuning??

Assalammualaikum dan selamat pagi Sabtu semua..

Entry ringkas dari kak pb ni. Semalam dah masak kari kepala ikan. Hari ni tak pasti nak buat apa, samada masak atau tidak.......macam taknak masak je..:P.
 Lepas anak bujang balik dari sekolah (latihan menari) ingat nak shopping baju raya, nak cari kain ela di mana? tak tahu lagi......kamdar...jackel?

Encik hubby dah sepakat dengan anak bujang, nak tema 'kuning' katanya. Uwaaa.....daku tak suka kuning../omg.... Kalau dua lawan satu, mestilah kakpb kalah.

 Entah kenapa warna kuning memang tak masuk akal bagi kakpb.

 Begitu juga warna pink.

Pastilah akan ada sengketa manja di kedai kain nanti.......:/



16 ulasan :

kakcik berkata... [Reply to comment]

Kuning = warna diraja atau kuning = warna BERSIH... hehehe...

mama sara nur berkata... [Reply to comment]

assalam
dulu2 sy suka sgt kuning, sb seri kan tp skrg kuraeng dah he he
kita pun pening fikir tema apa sb rasanya cari baju siap je nanti dan kaler merah pulak he he

Miss Mirror a.k.a Sam berkata... [Reply to comment]

Apa kata kalau Kak Zana beli kuning tapi bunga dia warna lain ikut fav. colour Kak Zana, so nt tudung akak tak la warna kuning sbb kena ikut kaler bunga.

Ikut je la Kak pendpt hubby... biar dia puas ati.. hehe..

~~zana@pb~~ berkata... [Reply to comment]

@kakcik
Haha.....itu terkecuali. Tak sesuai dgn kulit la kakcik:-)

~~zana@pb~~ berkata... [Reply to comment]

@mama sara nur
Senangnya....takyah tema2..bebas.

Asyifa Mustaffa berkata... [Reply to comment]

ok apa kak kaler kuning...hehehe...
sy penah pakai kaler ala2 kuning ke oren cmtu...tp x la menyerlah sngt kalernya....ok jer...bila tgk gambar balik kan...nmpk ceria jer....hehe....


kak...nak tnya...cmne buat gamba senyum2 dgn gerak2 tu....hehe....

sue berkata... [Reply to comment]

salam kak..
ok apa kuning..ceria gitu

Rapunzeel Cikilolo berkata... [Reply to comment]

kuning kan ceria.

tapi tema tahun ni macam warna hijau aqua je kak pb?

Shahriah Abdullah Novelis berkata... [Reply to comment]

Hhehehhee.. Kak PB kuning pun kuninglah.. cari yang lemak ketam warna kuning tu kak PB memang cun jugak tu.. sabar ye tak suka tak pe.. sha boleh lah tahan suke jugak.. hehee

Norzie hany berkata... [Reply to comment]

Saya peminat color kuning.cantikkk.

Wani berkata... [Reply to comment]

assalam kak zana .. ni baru nak singgah rumah kak zana kejaphihi .. wah dah berbincang topik baju raya..nasib baik rumah wani dah tak ada budak kecik2 .. alamatnya jadi macm kak zana la hihi .. buat masa sekarang, wani pun tak fikir lagi nak tema apa ..selalunya x de tema.. pakai suka hati .. hihi... almaklumlah citarasa masing2 ..susah sikit ...

Nuwairani Ismail berkata... [Reply to comment]

adui kak! ada lagi ka org mau ambil tempahan ni. lagi sebulan lebih ja mo raya.

blogresipi.com berkata... [Reply to comment]

Salam Kak Zana,
Wah dah mula cari baju raya kan.. bestnya. Kami dok fikir lagi nak beli kaler apa. Saya suka pink, tp tak kan tiap2 tahun nak pink pula. hihihi... :D

Selamat bershopping :)

Ijan

Cik Jannah berkata... [Reply to comment]

hehe. akak. kuning la cantik !

dayang Citra berkata... [Reply to comment]

cari baju colour kuning paling sikit..so adalah kuning juga..

ainnoraini berkata... [Reply to comment]

Saya tak. Tahu la caler apa...ikut suka kot...dah saat akhir mcm ni...dah tak ada terima tempahan..