my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Omak engkau!!


 Tengah leka siang sayur baby kailan......mata ni terarah ke tv. Bersila dengan kain batik kesukaan ku:P

Sayur, cikgu fahmi yang beli.......

Mesti dia tak check masa beli tu, main ambik je...

Tetiba tunduk bawah../shock....omak engkau!!
V
V
V
:
:
:
:
:
:
:



Adeh! elok je dia mengerikut tepi kain ku......huhu....nasib baik!

Terus berhenti siang sayur, bungkus semua yang tak elok tu, sekali dengan 'dia' sebelum dia merayap.../floor

22 ulasan:

  1. gerli nyerrr! huhuh....tu pasal kite jarang nak beli sayur2 daun ni. hihih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe...geli geleman semua keluo..haha

      Padam
  2. Erkkk ... binatang apakah itu? Eheeee...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ulat daun kot...nak sebut pun geli..huhu

      Padam
  3. Mujur tak jadi rencah! ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haipp!! ada org yg tak mkn sayur berbulan nanti..

      Padam
  4. oooooooooooooooooooooo tidak!! kalau dapat ke saya, tak masuk dapur dah jawabnya selagi xde orang keluarkan. saya naip komen ni pun dengan dok seriau kat tengkuk... eeeeeeeeeeeeeeeeee geli amat!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...akak ni sb cikgu fahmi takde, kalau ada....boleh ler ngade2 sikit. kalau biar, satu rumah dia tawaf, oh tidak!!!

      Padam
  5. hihi.. takpe kak, dia pun mkn sayur2an je. hihi..(kalau saya pun terloncat jugaklah)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mkn sayur takpe, makan ler.....cuma geli campur takut tengok rupa dia tu.

      Padam
  6. apakah itu kak pb..?rasa macam cicak je ?ye ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ulat daun ummi...ni mesti jarang siang sayur ye? jgn marah, akak gurau..

      Padam
  7. saya pun cukup geli kalau terjumpa benda ni,mau tercampak sayur tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasanya akak menjerit tapi tengahari tu, tidak pula keluar suara akak...mungkin sb dia tidur, tak merayap.

      Padam
  8. sangat geli...tapi sayur yang ada ulat tu la yg bagus kan...takde racun serangga sbb tu ulat suka makan. pernah gak jumpa ulat dalam sayur beli kat Nihon. sebijik macam ulat yg kat gambar kakzana tuuu...sebulan saya geli nk makan sayur berdaun...terbayang2 ulat tu...eeeiiii...

    BalasPadam
  9. kat mane-mane pun ade ulat sayur eh. cikgu fahmi tak sempat nak tengok satu-satu tu...

    BalasPadam
  10. Gelikannn...
    Tapi sayur ape2 pun mesti ada jugak ulat mcm nii...

    BalasPadam
  11. gegeegeg gelii.......
    tapi tu tandanya sayur tu fresh tu...takde racun serangga..heheee

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)