my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Nak juga gantung kad Nur-nba Cetusan Rasa


Kawan-kawan lain dah lama gantung kad Nur ni dirumah masing-masing. Kakpb je yang lewat, bukan lewat sikit-sikit ni.....lewat bebeno.

Tak kira....nak gantung jugak kad cikgu Nur Cetusan Rasa ni. Maaf ye Nur, bukan cikgu-cikgu je yang sibuk, surirumah macam kakpb ni pun kerja berlambak-lambak. Itu nasib baik tak kena buat assignment cikgu fahmi. Ada juga offer diri (macamlah boleh buat :P)

Kad sebagai tanda persahabatan dari Nur, moga berkekalan hendaknya walau belum pernah bersua muka di alam nyata. Hanya nampak di pc je....:) terima kasih Nur. Entah bila kakpb nat buat kad yang cantik macam ni.......berangan je....masanya? Kalau ada yang sudi tolong reka, kan best.....

7 ulasan:

  1. kad apanie kak? x tau pulak...!
    terjah skrng !!!!

    BalasPadam
  2. hehe.. tak gantung kena denda tataw..

    BalasPadam
  3. Kak PB.. Thanks kak, sebab sudi gantung kad Nur.. Kalau akak nak, Nur offer diri tolong buat. Just bgtau melalui emel apa yg akak tulis.. Moga kita boleh jumpa satu hari nanti ye.. Terima kasih kerana sudi berkawan dgn Nur. :)

    BalasPadam
  4. waduh waduh..mcm2 ya skrg ni ;-)

    BalasPadam
  5. Wah dpt kad di alam maya ya,cantik.

    BalasPadam
  6. Dah gantung kad tu, jaga elok-elok ye Zana, takut jatuh he he heh

    BalasPadam
  7. kad utk saya tak ada ke kak??hehehe

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)