my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Bola versus MasterChefMalaysia

Kalau dah nama lelaki tak kiralah kecil besar, tua muda, gagah atau tidak.......minat mereka tetap pada bola, kebanyakkannya. Ada juga kaum lelaki yang tak minat bola kan? Tapi jarang jumpa. Bila dah satu rumah majoritinya lelaki, confirm pihak perempuan akan mengalah. Inilah masa yang paling membosankan bagi kak pb sebagai surirumah. Tapi nasib baiklah game start waktu lewat malam.



Bilik si bujang kecik ni pun penuh di tampal dengan poster-poster kegemarannya. Puas ibu membebel, bilik nampak comot.......dia buat tak tau je! Katanya sokong Sepanyol. Padahal bukan dapat tengok pun bila hari sekolah. Asal celik mata pagi je, terus tanya ayah.....siapa score, berapa gol, bla...bla...bla...


Ibu memang tak boleh miss tengok MasterChef Celebrity ni. Seronok tengok telatah mereka memasak, terutama bila ada aktiviti luar dari studio. Tak sangka si Tomok pun pandai dan cekap di dapur. Paling kontroversi, of coz la Double A dan kak Raja Azmi. Mungkin juga banyak dapat kutukan dari luar kerana mereka ni lantang bersuara. Tapi apa yang patut kita tabik dengan mereka, kesungguhan mereka untuk terus kekal supaya dapat mengumpul dana.


nota kakpb : si bujang kecik tu layan juga MCM ni, sama minatnya dengan bola..

21 ulasan:

  1. hahaha. master chef terbaik. tak sia2 sokong tomok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha...layanzz..akak suka je semuanya.

      Padam
  2. kak, kita sama.. suka tgk masterchef..

    BalasPadam
  3. Salam Zana,

    Sekarang masing2 dan mula demam bola. Kedai2 mamak janganlah nak pegi minum bila ada bola, tak ada tempat duduk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baik tgk kat rumah, jimat duit....boleh baring2 lagi!

      Padam
  4. assalam k.Zana
    memang kan kalunya lelaki x leh pisahkan dgn bola he he

    BalasPadam
  5. kita pun ada buat entry masterchef ni, tak boleh tertinggal nengok..

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  8. nasi baik lelaki kat rumahsaya tak layan bola..hehe..
    saya suka juga masterchef selebriti, cuma double A tu..alamak,malas nak komen la..hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha...jgn komen, kang kena saman..

      Padam
  9. salam
    saya pun suka tgok MC Selebriti...kelakar pun ada :)

    BalasPadam
  10. QH pon suka jugak tgk MCSM tu...tang double A tu...kita tgk aje la..hihi...artis fav tomok..xsgka pdi jugak dia masak rupanye...

    bola??? sila tgk diluar yer..hahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kesian hubby QH, tak patut..haha..

      Padam
  11. Tu diaa... udah bertampal nampaknya hehehe.. bilik anak bujang sha kak Zana memang all time bertampal hehee.. masuk aje macam terasa ada kat studio bola pun ada.. dari tak minat bola.. jadi minat hehee... :))

    BalasPadam
  12. EURO 2012..
    kejohanan bermusim.. 4 tahun sekali.

    BalasPadam
  13. mokwo akan oooo somm dulu...tapi kalau tak de ape nak tengok..mokwo tengok bola jugak...hihi...kekadang terminat lak!

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita org tak pandai main ohsom tu, ntah hape2 yg akak tunjuk nanti...hik

      Padam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)