my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

kUNING juga akhirnya...

Semalam kak pb cari kain ela di Jakel selepas isi perut yang nak kata kosong sangat tu, tidaklah. Tapi dasar kak pb dengan hubby memang suka menikmati masakan tangan orang lain sesekali. Anak bujang kat rumah opahnya. Taknak ikut shopping.

Selepas pekerja kedai melayan kerenah kami, tertunailah hasrat dihati (hehe...pinjam header blog kakina kl) cikgu Fahmi ku itu!/hihi... Sebelum tu, semua yang dia cadangkan, ku geleng kepala. Hinggakan budak yang kerja tu pun agaknya pening sekejap. Setelah satu kedai meround, jumpa juga colour kuning yang berbunga-bunga, agak menarik juga bagi kakpb. Tak menarik pun, buat-buat nampak cantik....



Ala....cikgu fahmi ajak keluar pulak, nanti kak pb sambung...:D.....dan tunggukan resipi ayam yang dibawah ini sepulangnya kakpb dari berjimba-jimba ye!!


Mungkin ada yang dah tau resipinya, tapi takpe......kakpb catit diblog ini untuk simpanan sendiri....
tunggu ye!!  /bye



12 ulasan:

  1. kuning ok per..warna ceria..kat umah akak kami raya pakai baju yang tak sama warna..dorang kata cam boria..

    tq sudi support akak yer zana

    BalasPadam
  2. kuning pun cantik jugak..sy belum pilih lg tema baju raya.

    BalasPadam
  3. wahhh..kuning ye..jgn nanti xpasal2 kena beraya kt balai uda.hehehe...
    :)

    BalasPadam
  4. akhirnya tercapai juga hasrat dia nak tema kuning tu. lucu betol kak pb ni. mujur tak berlaku peperangan dalam jakel tu.

    BalasPadam
  5. @kak ina kl
    Ni kali kedua raya kami bertema, sebelum ni...biasa2 je:-)

    BalasPadam
  6. salam k.zana.Alhamdulilah dah semakin sihat cuma mood nk blogging tu dah cam ke lauttttt jerrr...
    Atie pon sama xbape suker kaler kuning/pink2 nih....

    BalasPadam
  7. @ecadwinkyasha
    haha...jangan! tak pasal2 mkn nasi kawah.

    BalasPadam
  8. @Nuwairani Ismail
    iye..suka sgt dia, hinggakan kalau harga kain tu mahal sikit pun takpe.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)