my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Wordless Wednesday, surprise!!

Terima kasih cikgu fahmi, terkedu pagi rabu ni.....


16 ulasan:

  1. hamboi kak...romantika de amour ler cegu fahmi akak tu ye....hehe....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe....dia buat surprise sb beli brg tu tnpa akk, biasanya akk mengekor je:-)

      Padam
  2. Bagun pagi-pagi dah terkejut
    gembira sampai boleh lompat bintang ye Zana:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia tak tidur rumah 2 hari kakzakie, balik pagi tadi...

      Padam
  3. Sweetnya! Hadiah bday ke ni kak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Birthday akk bln oct.....saja2 cikgu nak bagi..:-)

      Padam
  4. Assallamualaikum kak Zana..

    Wahhh! Hadiah untuk saya ke kak? heheheee..

    BalasPadam
  5. Waalaikummussalam Naz.....hehe...nak ke? Akk bw balik raya nnti eh..

    BalasPadam
  6. wah wah wah..dpt present gitew

    BalasPadam
  7. wow. touching tu... cepat le bukak.... weheee.

    BalasPadam
  8. bestnye dapat hadiah~~ wee~~

    BalasPadam
  9. salam kenal kak..best jugak kan sekali sekala di suprisekan cam nih...

    BalasPadam
  10. wah!! bestnya.. apa kata hadiah tu akak bahagi dua dengan saya..hehehehe..

    p/S : sorry lama tak singgah sini... adoi.. banyak terlepas ni

    BalasPadam
  11. Salam K.Zana...wah!bertuahnya badan....

    BalasPadam
  12. As'kum Kak Zana kita bukan sama2 ehhhhhhh

    BalasPadam
  13. bestnya dpt hadiah di hari rabu :)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)