my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Wordless Wednesday, Matahari ku



terbit atau terbenam?

31 ulasan:

  1. Cantiklah zana. Kakak suka tak kiralah gambar ianya baru nak terbit ataupun nak tenggelam...

    BalasPadam
  2. Awan yang sebelah kanan tu nampak macam Mamee Monster pulak!

    BalasPadam
  3. minggu ni banyak gambar awan je ni...memang cantik saat-saat ni...

    BalasPadam
  4. canteknya..SubhanAllah...

    BalasPadam
  5. biasanya kalau terbenam mesti akan ada rasa sayu jer kat hati...mmg dari dulu selalu ada perasaan mcm ni..

    kalau terbit pulak...tak sabar nak tahu panas sampai ke ptang atau ditengahari jer...

    alahai k.zana...mengada2 betullah dating tak ajak ucu sekali...sesekali nak jugak dengar suara romantik cikgu Fahmi...hehehe..

    BalasPadam
  6. @Ucu Faridah
    Hehe....romantik tu..idok ler, tapi suka buat surprise kt bini dia. Jgn surprise bukan2 :-)

    BalasPadam
  7. subhanallah... cantik.. cahaya matahari berselindung di balik awan ^_^

    BalasPadam
  8. SubhanaAllah.. cantik, rasa terbenam ni sbb nmpk bdk2 balik jln tu. hehe.. kalau pagi jrg ada org kat luar.

    BalasPadam
  9. eh baru perasan akk dah komen, betul tebenam ye. haha.. sorry..

    BalasPadam
  10. xdpt nak pastikan terbit @ terbenam

    BalasPadam
  11. cantik pemandangan, waktu matahari terbenam ya? thank follow blog saya ya.

    BalasPadam
  12. subhanallah...memang cantikla kak:)

    BalasPadam
  13. jarang dapat peluang nak tengok awan yang cantik mcm ni.

    BalasPadam
  14. @Asmara
    Haha...betul la matahari terbenam.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)